Jedna z największych legend motoryzacji - Ford Mustang, już niebawem, po raz pierwszy w historii trafi do europejskich salonów.
Auto będzie dostępne w dwóch wersjach silnikowych: 2,3 EcoBoost o mocy 317 KM oraz 5,0 V8 421 KM. Pierwsza z nich, krytykowana za brak charakteru i czterocylindrową konstrukcję, może niezbyt pasuje do muscle cara, lecz nie powinna rozczarować osiągami.
Producent obiecuje sprint do setki w czasie 5,8 sekundy i średnie spalanie na poziomie 8 litrów na 100 km. To bez wątpienia najbardziej oszczędny Mustang w historii.
Mocniejsze, 421-konne V8 na osiągnięcie setki potrzebuje natomiast tylko 4,8 sekundy spalając średnio 12 litrów benzyny na 100 km (w wersji z automatem). Trzeba przyznać, że powyższe dane robią wrażenie.
Ciekawe: 2.3 EcoBoost w manualu pali mniej od automatu, natomiast w przypadku V8 jest odwrotnie. Automat pali mniej niż manual.
Zrobili po Amerykańsku i po Europejsku. Obie wersję jadą nie źle,a cena przebija konkurencję
Wszystko, co najlepsze w historii motoryzacji tylko na "historia z kołem w tle".