Logo
Ford Mustang

Nowy Ford Mustang dla Europy - osiągi i szczegóły techniczne

Jedna z największych legend motoryzacji - Ford Mustang, już niebawem, po raz pierwszy w historii trafi do europejskich salonów.

Auto będzie dostępne w dwóch wersjach silnikowych: 2,3 EcoBoost o mocy 317 KM oraz 5,0 V8 421 KM. Pierwsza z nich, krytykowana za brak charakteru i czterocylindrową konstrukcję, może niezbyt pasuje do muscle cara, lecz nie powinna rozczarować osiągami.

Ford Mustang Ford Mustang

Producent obiecuje sprint do setki w czasie 5,8 sekundy i średnie spalanie na poziomie 8 litrów na 100 km. To bez wątpienia najbardziej oszczędny Mustang w historii.

Mocniejsze, 421-konne V8 na osiągnięcie setki potrzebuje natomiast tylko 4,8 sekundy spalając średnio 12 litrów benzyny na 100 km (w wersji z automatem). Trzeba przyznać, że powyższe dane robią wrażenie.

Dodatkową zaletą nowego Mustanga ma być wyposażenie. Na pokładzie znajdziemy m.in. 19-calowe felgi, reflektory ksenonowe, system multimedialny z 8-calowym ekranem, czy dwustrefową klimatyzację. A wszystko to już od 148 400 zł. Nic dziwnego, że Ford otrzymał już 2200 zamówień od europejskich klientów.
Ford Mustang Ford Mustang
Niebawem będziemy mieli okazję przetestować amerykańską legendę, która wydaje się być bardzo atrakcyjną propozycją dla szukających emocjonującego auta.
Ford Mustang Ford Mustang - dane techniczne

2015-05-04 - A. Ruciński

4

Komentarze do:
Nowy Ford Mustang dla Europy - osiągi i szczegóły techniczne

asd(R) 2015-05-05 22:44

Ciekawe: 2.3 EcoBoost w manualu pali mniej od automatu, natomiast w przypadku V8 jest odwrotnie. Automat pali mniej niż manual.

xsawierr 2015-05-06 00:13

Zrobili po Amerykańsku i po Europejsku. Obie wersję jadą nie źle,a cena przebija konkurencję

ROBmen43 2015-05-14 12:28

Wszystko, co najlepsze w historii motoryzacji tylko na "historia z kołem w tle".

Boretti 2015-05-28 18:16

W Stanach może to kupić zwykły pracownik, w PL już nie.