Logo
Cadillac płaci za jazdy testowe

Cadillac płaci za jazdy testowe swoim klientom

W Polsce powoli plagą dla dealerów stają się klienci, którzy odwiedzają salony i domagają się jazdy próbnej tylko po to, by zakosztować przyjemności z jazdy autem na które ich nie stać. Tymczasem w USA, Cadillac wpadł na ciekawy pomysł marketingowy. Postanowił... płacić klientom za odbycie jazdy próbnej jednym z modeli tej marki.

Cadillac płaci za jazdy testowe Cadillac płaci za jazdy testowe

W limitowanej czasowo akcji mogą wziąć udział osoby mające 21 i więcej lat, posiadające auto z 2004 roku lub młodsze, które nie zostało wyprodukowane przez koncern General Motors. Każdy z klientów za odbytą jazdę próbną otrzyma 100 dolarów na karcie podarunkowej VISA. Cadillac najwyraźniej obrał sobie za cel klientów, którzy do tej pory raczej omijali salony tej marki. Sposób wydaję się bardzo dobry.

Cadillac ma za sobą całkiem udany 2013 roku. Wtedy to sprzedaż aut tej marki wzrosła o 22 procent. Trochę gorzej radził sobie w pierwszym kwartale 2014 roku, kiedy to sprzedaż aut spadła o 7 procent rok do roku.
 
Swoją drogą bardzo ciekawi jesteśmy czy w Polsce któryś z dealerów zdecyduje się na podobną akcję marketingową jak Cadillac?
Cadillac płaci za jazdy testowe Cadillac płaci za jazdy testowe Cadillac płaci za jazdy testowe Cadillac płaci za jazdy testowe Cadillac płaci za jazdy testowe Cadillac płaci za jazdy testowe Cadillac płaci za jazdy testowe Cadillac płaci za jazdy testowe

2014-04-24 - R. Bednarz

0

Komentarze do:
Cadillac płaci za jazdy testowe swoim klientom